background img

Zadnje dodano

Ispovest: Bila sam udata, medjutim brak je zavrsio iz vise razloga…


Bila sam udata, medjutim brak je zavrsio iz vise razloga…bilo je tu gresaka sa obe strane, sustina je da je bio bolesno ljubomoran i nakon 3god nisam mogla vise da podnesem. Poslije bolnog rastanka,
mislila sam da je karijera zavrsena, medjutim pojavio se on .

Imamo sina od godinu dana i do skoro je manje vise sve bilo ok, imajuci u vidu da u svakom braku ima uspona i padova. Zadnjih mjeseci mi se desava potpuno identicna situacija kao sa bivsim i sad sam u fazi da dignem ruke od njega jer ne mogu da izdrzim psihicko maltretiranje.

P.S. nisam tip osobe koja izlazi, lumpuje, ostavlja dijete…ne oblacim se provokativno, ne sminkam se, moje relacije su posao-kuca. U cemu je foram? Jesu muskarci prolupali ili sam ja luda sto im uopste pruzam sansu.

0 komentari:

Objavi komentar

AD

AD

Popular Posts