background img

Zadnje dodano

Ispovest: Izlazim ti juče iz njive na put, kad staje ti meni nenormalno dobar automobil ...


Izlazim ti juče iz njive na put, kad staje ti meni nenormalno dobar automobil, izlazi devojka još bolja, priđe i zagrli me. Izgubio ti se je, pogleda je kad to moja bivša.

Jedva je prepoznah, 7 godina je nisam video, i to od kada se završila srednja škola. Reče mi da žuri, i da će izaći to veče u jedan kafić. Setim se kakav sam idiot bio prema njoj, varao je i opet joj se vraćao, ona opraštala jer je volela, sve dok nisam prešao granicu kad sam poljubio njenu drugaricu ispred nje.

Nisam ni pokušao da pričam sa njom o tome, ostali smo drugovi. Odlučim da izađem gde i ona, sredim se kupim ružu, zamolim je da izađemo sesti na klupu ispred, kažem joj sve, kad ona mi pokazuje verenički prsten i sliku verenika. Nisam mu ni do kolena.

0 komentari:

Objavi komentar

AD

AD

Popular Posts