background img

Zadnje dodano

Ispovest: Moja devojka mnogo voli pažnju, pa se zato i oblači tako da gde god da krene moraju muškarci da ..


Moja devojka mnogo voli pažnju, pa se zato i oblači tako da gde god da krene moraju muškarci da se okreću za njom. Jer se oblači tako da joj uvek SISE budu izbačene, a DUPE naglašeno. Prosto me nervira to, što ne može da bude kao sve ostale da se oblači normalno da joj samo moja pažnja bude dovoljna.

A ne samo da se tako sredi da l otišla na posao, da ĺ kod drugarice, kao da ide ka tome da što više muškaraca gleda u nju kao da joj to prija i kao da joj nije dovoljan moj pogled. Tako je jednom kad smo se nalazili u gradu i primetio sam da su joj si*e maltene ispale iz majice, al zato kad je prišla do mene digla je majicu. POLUDEĆU!!!

0 komentari:

Objavi komentar

AD

AD

Popular Posts