background img

Zadnje dodano

TATA ČUDOVIŠTE: Silovao kćerku 22 godine i napravio joj osmero djece


Argentina - Dominik Bulicija (56) uhapšen je jer se sumnja kako je svoju kćerku Antoniju silovao čak 22 godine , pri čemu je ona osam puta ostala trudna. 2201. godine, napustila ga je supruga, pa se on počeo iživljavati nad svojom kćerkom. Ona mu je rodila osmero djece, pa je na kraju skupila hrabrost i zatražila pomoć.

Antonija je odlučila da progovori:
'' Kada je majka napustila ocu, on je odlučio da mu ja postanem seksualna robinja. Od moje devete godine zlostavlja me. Nije mi dozvolio nikad nikom da kažem o ovome, jer bi mi odmah rekao kako će me ubiti. Njemu je sve ovo bilo jako zanimljivo. Sada 22 godine poslije, napokon sam skupila hrabrosti da sve ovo kažem nekome i samo želim da ga kazne. Nek trune iza rešetaka.''

Policija ga nije mogla odmah uhvatiti, jer je bježao, ali su nakon mjesec dana uspjeli.

0 komentari:

Objavi komentar

AD

AD

Popular Posts